15 Temmuz 2011 Cuma

Başlarken

Taşınma:Bundan sonra sizlerle http://www.hamuryen.com adresi üzerinden birlikte olacağız. Buradaki içerikleride yeni alan adının barındırdığı sunucuya taşıyorum herhangi bir durumda benimde yeni adresten iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede görüşmek dileği ile hoşçakalın.   


Blogun adındanda anlaşıldığı gibi adım Burak :) Üniversire öğrencisiyim ve bu zaman itibarı ile artık son sınıf öğrencisiyim. Van/Erciş doğumlu bir yolcuyum. Blog yazmak uzun zamandır aklımda olan bir fikirdi fakat bunu uygulamaya geçirecek zamanı bulamıyordum bugüne nasipmiş başlamak. Bu gün ilk gönderimi yazıyorum ve ümid ediyorumki ara fazla açılmadan devamı gelecek :). Blok ne hakkında olacak diye bir düşüncem yok çünkü her telden çalmayı düşünüyorum. Acemilik dönemleri biraz sıkıntılı olabilir ama zamanla herşeyin daha iyi olacağına inanıyorum. birazda kendimden bahsedip bu ilk gönderiyi şimdilik tamamlamak istiyorum. Yukarıda da belirttiğim gibi öğrenciyim Elektrik-Elektronik Mühendisliği öğrencisiyim. İçinde emek olan herşey çok hoşuma gider. Sporun fiziksel mücadeleye dayanan her türlüsünü severim(bu demek oluyorki voleybolu sevmiyorum) :) teknolojik yenilikler dikkatimi çeken şeylerdendirler. Son olarak beni tanımayanlar için sizinle bir fotoğrafımı paylaşacagım ve bu ilk gönderimimizin sonu oluyor demek :) Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Kardeşim hayırlı olsun...Yazılarını merakla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler kardeşim inşallah beraber yürüteceğiz :)

    YanıtlaSil

Değerlendirmeniz için Teşekkürler en kısa sürede cevaplanacaktır.